OPDRACHT: Een krant en menukaart in één die de sfeer van een ouderwetse krant ademt, maar vol moderne smaken zit.
Deze krant, of GEZÈT zoals ze het in Limburg noemen, is niet alleen een gids voor de huidige lunch-, borrel- en dineropties, maar ook een levendig document dat het karakter van de locatie in Maastricht tot leven brengt.
Met seizoensgebonden gerechten, dranken en wijnen wordt de lezer meegenomen op een culinaire reis. Ook is er ruimte voor verhalen over de geschiedenis van het pand en de wijk, over bekenden uit de buurt, en achtergrondverhalen over de leveranciers waarmee LURE samenwerkt en hun speciale producten. Edith Piaf en Brigitte Bardot konden natuurlijk ook niet ontbreken.
Het resultaat: een uitnodigende krant die niet alleen informeert, maar ook amuseert. Een stukje drukwerk dat de charme van het verleden en het heden combineert, met een flinke scheut Franse flair.
OpdrachtgeverRestobar LureSoort opdrachtKrant, Social postsLinkrestobarlure.nl