Van idee naar design
Krachtige ideeën bedenken, is waar Géén Flauw Idee goed in is. Een ‘Borreltjestrui’ voor de Amstel Gold Race voor een drankbedrijf of een originele kaart ‘(Freixe)net te laat voor Oud & Nieuw’ voor de introductie in januari van Freixenet cava bij klanten. Eenvoudige uitingen die bijdragen aan the bottom line; beter verkopen. Hieronder in 3 stappen hoe Géén Flauw Idee dat aanpakt.


GEEN FLAUW IDEE


Je wil een leuke campagne, geschenkverpakking, originele uitnodiging maar hebt geen flauw idee hoe je dit aan moet pakken. Géén Flauw Idee luistert naar jouw wensen en gaat brainstormen.


IDEE


Tussen de flauwe ideeën zit ook een krachtig idee. Het lampje is gaan branden.


DESIGN


Wanneer je enthousiast bent over het idee wordt deze uitgewerkt tot een mooi ontwerp en een concreet eindproduct.